Brussel (Michaël Vandebril)

21 juni 2007

Deze ongelooflijke bewerking van “America” van Allen Ginsberg las Michaël Vandebril als uitsmijter op 15 juni in de Walvis. Dankjewel.

brussel ik heb je alles gegeven nu ben ik niets meer
brussel nul euro 15 juni 2007
brussel ik kan mezelf niet langer verdragen
brussel wanneer breken we dit café af
brussel ik voel me niet goed val me niet lastig
brussel wanneer zal je je dichters waard zijn
brussel waarom zijn je bibliotheken vol met tranen
brussel wanneer zend je je zonen naar de grote stad
brussel ik ben ziek van je waanzinnige eisen
brussel wanneer valt hier de avond
brussel wanneer valt hier het gras
brussel wanneer kan ik in de supermarkt ginsberg kopen
brussel ik kan niet leven van de poëzie
brussel wat moet ik doen
brussel ik weet niet wat te doen
brussel ik weet niet waar naartoe
brussel ik weet nog minder hoe
brussel maar ik ga als ik kan
brussel er moeten andere redenen zijn
brussel ik trek me er niets van aan
brussel ik weiger op te geven
brussel stop ik weet wat ik doe
brussel ik ben niet zot
brussel ik lees ’s morgens ook de krant
brussel ik drink vanavond ook goedkope wijn
brussel ik bid voor u
brussel ik spreek tot u
brussel de deejay is serieus
brussel de barman is serieus
brussel het publiek is serieus
brussel iedereen is serieus
brussel ik ben brussel
brussel ik ben tegen mezelf aan het praten
brussel stop

3 Reacties to “Brussel (Michaël Vandebril)”

  1. Lara said

    fuck djeezes, dat is **zo** goed

  2. Gemarkeerd said

    Niemand het “gepodcast”?
    Het lezen smaakt naar het willen horen …

  3. vakantiehuis said

    Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie post!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar beatthis.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

Geef een reactie

